Slimme oplossingen van DPP


Van schapskaart tot abri poster
in een paar muisklikken

Etos is een van de grootste drogisterijketen in Nederland en heeft om de week wisselende aanbiedingen. Dit wordt breed gecommuniceerd in een folder en online advertising. Maar deze aanbiedingen moeten natuurlijk ook zichtbaar zijn in de winkel. Hiervoor worden o.a. posters, schapskaarten en woblers ingezet. Al deze verschillende aanbiedingen moeten worden opgemaakt voordat ze geproduceerd kunnen worden. Hierin zit een zeer grote variatie in artikelen die zelfs per winkel verschilt. Elke winkel ziet er anders uit en kent andere looproutes. Per winkel wisselt dus ook de inhoud van het pakket met POS-materiaal.

Myretailer

DPP verzorgt samen met Sumis – printmanagement dit hele proces d.m.v. de slimme software Myretailer. Etos laadt een Excel-bestand in Myretailer waarna alle kaartje en andere uitingen automatisch worden opgemaakt en zichtbaar worden in de online omgeving. De software zorgt er ook voor dat de kaartjes per winkel worden geproduceerd. Hierbij wordt rekening gehouden met de looproute waardoor de kaartjes snel en efficiënt opgehangen kunnen worden door het personeel.

Complete oplossing

DPP verzorgt hierbij het complete proces; van slimme software tot het drukken en van woblers plakken tot de verzending naar alle winkels. Hierbij bieden we Etos een complete oplossing met een minimale doorlooptijd. Voor Etos is dit de “Optimal time to market”.

Slimme oplossing van DPP!